Kundeservice: +45 71 74 50 50

Ofte stillede spørgsmål

GENERELLE SPØRGSMÅL

Hvordan får jeg fat i WeCoverYou kundeservice eller butik?

Svaret hertil er heldigvis dejligt nemt. Du får fat i Kundeservice enten ved at ringe på 71 74 50 50 eller ved at skrive på chatten i hjørnet nederst til venstre. Kundeservicetelefon & chat har åbent mellem 10:00 - 18:00 på alle hverdage.
Når kundeservice lukker bliver du stillet direkte om til en af vores butikker. Vi glæder os til at tage imod dine spørgsmål.

Find butik

Hvordan finder jeg nærmeste butik/værksted?

Vi har gjort det nemt for dig, at finde nærmeste butik/værksted. Klik på linket lige nedenfor for at gå til oversigten over butikker.

Find butik/værksted

Hvad gør jeg hvis jeg gerne vil sælge min iPhone/iPad?

Det er heldigvis ret så simpelt. Du kigger ind forbi en af vores butikker med dit Apple produkt, eller aftaler nærmere med kundeservice på 71 74 50 50. Vi laver en kort vurdering af din enhed og giver dig en umiddelbar prissætning efter stand.

Dernæst beholder vi enheden i op til 24 timer, hvor vi tester den for fejl og defekter. Sammen fjerner vi iCloud aka findmyiphone, men du er naturligvis velkommen til selv at fjerne det inden. Du skal være 18 år for at sælge din brugte enhed, vi udbetaler kun penge via kort og selve tilbuddet gælder i 5 dage fra afgivelsens dato såfremt enheden er i vores varetægt.

Gå til oversigt over købspriser

Håndterer i andre enheder end Apples?

Det kan du tro vi gør, dog kun Smartphones. Vi er primært orienteret omkring reparationen af enheder fra Apple, men reparerer også Samsung, Huawei, Sony samt andre mærker af Smartphones.
Ring ind til kundeservice på 71 74 50 50 eller skriv på chatten i hjørnet nederst til højre for at få en pris på reparation af din enhed. Du kan se prisoversigt på reparationer af iPhones, iPads & MacBooks ved at følge linket nedenfor.

Gå til oversigt over købspriser

SPØRGSMÅL TIL REPARATIONER

Hvad er forskellen på 3D Panserglas og Almindelige Panserglas?

Almindelige (standard) Panserglas er fuldstændigt gennemsigtige og uden kant. 3D Panserglas fås med enten hvid eller sort ramme og går helt til kant. Begge typer Panserglas yder samme beskyttelse.

Mister jeg min data på telefonen, når i laver den?

Nej det gør du ikke. Vi går kun ind og skifter de enkelte dele, hvilket ingen indflydelse har på indholdet af telefonen. Vi anbefaler dog altid at lave en backup inden reparationen.

Min skærm er ikke i stykker, men touch virker ikke eller billedet er dårligt. Kan i lave dette?

Det kan vi sagtens. Det er et skærmskifte der skal til. Der sidder en plade bag på skærmen, som kaldes LCD. Det er den der styrer billedet i telefonen. Det hele bliver skiftet sammen med skærmen

Hvad gør jeg hvis min telefon har fået vand/væske?

Så kan vi tage din enhed ind til en Diagnose. Her tester vi din telefon igennem, og finder ud af hvor problemet ligger og hvad der skal skiftes for at den virker optimalt. Vi kan dog ikke stille en garanti på vandskader, da vand ikke overraskende har uforudsigelige konsekvenser for elektronik. Der kan desværre godt dukke andre skader op efter en rum tid ved vandskader.

Overtager i Apple garantien når i laver min telefon og hvordan fungerer det så?

Ja, vi overtager den resterende Apple garanti, vær dog opmærksom på at Apple kun yder 1 års garanti på deres produkter. Ved benyttelse af garantien, medbringes den originale købskvittering på telefonen.

Bruger i Originale skærme?

Vi bruger OEM skærme, som er det der ligger lige under den 100% originale skærm. Det er så tæt på Apples eget samlebånd, som vi kommer det. Apple sælger ikke skærme og derfor findes der ikke Originale skærme på markedet, på trods af at der er reparatører der reklamere med dette.

Har i Apple autoriserede værksteder?

Nej, Vi er ikke Apple autoriseret, men vi har vores eget autorisations program som alle vores teknikere skal igennem, derved sikre vi at alle vores teknikere har den viden og erfaring de skal have for at kunne udføre de kvalitets reparationer som vi er kendt for.

Overtager i Apple garantien når i laver min telefon og hvordan fungerer det så?

Ja, vi overtager den resterende Apple garanti, vær dog opmærksom på at Apple kun yder 1 års garanti på deres produkter. Ved benyttelse af garantien, medbringes den originale købskvittering på telefonen.